divendres, 24 de juliol de 2009

Que Ja Es Estiu!!!!!!!

Eyyyyyyyyy!!!!!!!!!!

Q ja estem a l'estiu, y crec q l'estic aprofitant prou!!!

Qüasi tots els dies vaig a la platja, y estic un coloret......home tenint en compte q tenia un color blanc groguenc, ara estic NEGRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!jajajajaj

La malaltia, de moment, no m'està donant pel sac, pq no es manisfesta. Vull pensar amb totes les meves forçes, q cada vegada estic més convençuda q estic curada.

El 20 d'agost tinc visita amb un nou hematoleg, pq la meva estimada doctora Barrenetxea, ha tingut un nen, i està de baixa, ya q fotres!!!!!Jo vull la meva doctora, la seria, la seca, la que m'ha curat,jooooooooooo.
Aquest nou no em coneix i jo tampoc a ell, no com es, com diu les bones i males noticies!!!Espero només en tingui de bones!!!!
Pel q fa a la meva vida quotidiana, es molt accelerada i la meva psicologa té una guerra amb mi q tela. Des de aqui et demano paciencia; després de dos o més anys q he estat malalta, ara ho exploto tot al màxim. És difícil, para el carro y portar una vida més o menys normal!!!

Pero bé, he dir q en poc temps m'han pasat coses q te cagas; com una amiga i un amic de tota la vida se m'han casat, una altre parella d'amics han tingut una nena preciosa i he tingut una cosina q m'ha fet, la corresponent madrina, m´és feliç del món!!!!!



Aquesta es la Aneta!!!!!