diumenge, 23 d’agost de 2009

Bones Noticies!!!!!!

Bones Notícies!!!!!!!!


El dia 20 vaig a anar a la meva segona revisió; i sabeu que?, doncs estic molt bé.
Anava nerviosa, tot i sabent, que em trobava bé. Pero bé, qui heu estat o esteu en la meva situació, els nervis son permanents. La qüestió es que em va dir que estaba en uns nivells ja més normalitzats, cosa que, la veritat, tranquilitza.
Ara m'he apuntat a un gimnàs, i no se que pasarà, jajajajaja. Si tindré contractures per tot arreu o que. El que se segur es que en tinc moltes ganes. Suaré moltíssim i rebaixaré uns quilets!!!!
Bé l'estiu ha esta una pasada, no he parat i he fet de tot, platgeta, discoteques, terrasses, un viatget a Murcia. Bé, que no em puc queixar!!! Ho he aprofitat al màxim!!!

Alguna prova d'aixó, us exposo alguna foto!!!!





































Doncs bé, heu vist q he fet una mica la cabra!!!jajajaja

Pero ha estat bé!!L'ho únic amb el que he fotut una mica la pota, va ser amb amb el SOL. Us aviso que el sol, no ha fet gaire bó, m'ha deixat taques a la cara. el metge em va cridar la atenció i em va dir que no més platja, només amb factor 50 i encara i així, tampoc no m'ho recomana. Sort que ja acaba l'estiu i no hi haurà tentacions!!!jejeje.

Molt Bé, fins aviat!!!!Adeuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!