diumenge, 20 de desembre de 2009

Ja estic d'alta!!!!

Per fi ja m'en puc oblidar de la Leucémia!!!!!Estic totalment recuperada!!!!Ja no fa flat que em prengui cap tipus de pastilla i está tot al seu lloc.
Ademés ho he aprobat tot i de moment tot pinta bé.
Estic vivint sola i tot em va fenomenal!!!Ja vore'm com torno a casa. jejejejej
No tinc gaire res més a dir.
Bé, si una coseta. Encara qo ha estic curada, encara hi ha gent q no. Per tant demano que encara es facin donacins de sang i de medula, ja que no tothom, per desgrácia, ha tingut tanta sort com jo. Encara hi ha gent que espera un transplantament i está en lluita constant. Jo perqué no puc ser donant obiament, pero sino de ben segur q sería la primera q donaria el fos per poder curar a una altre persona.
Fa una parell de dies vaig tenir un impacte important que em va fer baixar a la terra. Estava en una botiga comprant i va entrar un senyor amb la mascareta posada i amb un barret. Llavors em vaig enrecordar de quan jo tenia q sortir al carrer així. Em van venir molts records al cap, jo no se si tindria leucémia o no, pero la impresió va poder amb mi. Espero q aquest home es curi i pugui anar a comprar sense tenirse q preocupar de si li estornuden al costat o hi ha laguna criatura amb mils de bacteries q el podrien fer anar a l'hospial a la primera de canvi.
Molts petons a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

Xavier Miquel i Faig ha dit...

És bo baixar a la terra, però fes-ho de tant en tant, i pensa que la teva leucèmia és passat, ara el que cal viure és el present i sobretot somniar amb el futur. De totes maneres, el testimoni de persones com tu que han passat per tot això és bo per fer entendre la necessitat de les donacions, ja que el resultat és espectacular. Pel que fa als recors, el teu cap és llest i poc a poc anirà eliminant el més dolorós i et deixarà el que t'ha fet tan forta.